När man talar om trollen....

Heeeeeeeeej kära blogg!

Nu är jag hemma igen! För er som inte vet eller har fattat det så har jag vart en vecka på Gotland med familjen och min kusin Jakob. Det har varit en jättemysig vecka! Vi har inte gjort mycket alls bara tagit det lugnt typ. Första dagen gick vi till den där glassbutiken med 140 olika glassmaker. Det är så sjukt gott! Vi var också på stranden en dag. Det var typ bara två dagar som man kunde vara där för de andra dagarna var inte så jätte soliga. En dag åkte vi till fårö också och kollade på raukerna. Det är gamla stenar (ASgamla stenar!) som har bildats och formats av vattnet och vindarna under väääldigt lång tid. Mycket mer har vi inte gjort. Jo juste, jag, William och Jakob kollade på sista Harry Potter filmen i torsdags. Den var så grymt bra! Se den om du inte har gjort det!

Nej, nu ska jag borsta tänderna sen smsa Emelie. Ha en toppen dag!
Pussssssssss

Det här gänget kommer jag att sakna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0