Till Piteå

Godmorgon!
Jag gissar att det inte är så jättemånga vakna nu men jag skriver ändå.
Inatt sov jag hos min farmor. Jag åkte hit igår eftermiddag och åt middag med farmor, "farfar", pappa, hans new girlfriend och min storebror. Det var riktigt trevligt. Sen vid nio på kvällen åkte vi och badade och det var faktiskt inte kallt. Men det var äckligt ändå för det  fanns musslor på bottnen så jag vågade knappt gå någonstans men ett litet snabbt dopp blev det i alla fall.
Idag ska vi åka till Piteå. Ska åka och träffa min lillebror. Vet inte riktigt när vi kommer tillbaka men farmor sa att vi kanske skulle ut och käka då. :)
Nej, nu ska jag fixa lite mejk och sen ska vi nog åka. Ha en fin dag! Puss

När jag var här för typ 1½ år sen... (Jag vet att jag har blodröda ögon men vet inte hur man fixar det på den här datan + att den är väldigt seg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0