7th heaven

Hallå!

Jag har precis sagt hejdå till Shannon som nu är på väg hem. Hon kom hit vid tolv och vid kvart i ett ungefär gick vi och köpte mjukglass. Vi satte oss på en bänk utanför pia men det började regna så då gick vi hem till mig igen. Först tänkte vi kolla film men det gick inte för det var för ljust ute (eftersom vi har projektor så måste det vara ganska mörkt). Så istället blev det prat i soffan. Det blev också lite kortspel, där var det ganska jämt, jag vann på vänd 10 och hjärtat slår och Shannon vann båda gångerna på ett spel som jag inte vet vad det heter.

Nu då... Vad händer? Här händer inte mycket. Kanke skulle träffa Bella ikväll men just nu jobbar hon så vi får se sen.
Det är i alla fall bestämt att jag och William ska åka upp till Skellefteå under v. 27!!! Ska bli så himla kul! Och kanske att Therese och min kusin Jakob följer med tillbaka ner och sen också med till Gotland veckan efter. Hoppas hoppas hoppas!!
Hur som helst så hörs vi senare.

Puss /Ronja

Söta tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0