All I want to see is a sky full of lighters

Bonjour mes copins!

Goddag mina vänner! Hur står det till? Jag mår skitbra! Har fått vara ute en liten stund i solen idag så jag är glad. Annars är det så himla surt att sitta inne hela dagen då det är så himla fint väder.

Igår var jag faktiskt ute och powerwalkade/joggade. Så himla skönt förutom att det var så jädrans varmt trotts att klockan var typ sju. Men det var najs att få röra på sig. Då hade jag på mig de nya fina träningskläderna jag fick i måndags. ASsköna verkligen! Och skorna, det kändes som om jag var i himlen! Haha okej kanske inte riktigt men ni kanske fattar? Om inte, synd för jag orkar inte förklara.. Juste! Mitt nya sim-kort har kommit. Nu håller mamma på att leta reda på en av hennes gamla mobiler medans jag väntar på att kunna beställa min. Hoppas hon hittar för det skulle kännas skönt att äntligen kunna prata med folk igen, utan att behöva sätta sig vid datan hela tiden.

Ha det så bra så hörs vi sen! Puss /Ronja

Galen tjej!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0