Den eviga lyckan finns inom oss

Shit vad varmt det är! Nej, jag klagar inte, jag tycker det är skitskönt bara det att det är en så stor skillnad jämfört med för bara några dagar sen.
Det gick jättebra på jobbet idag, det är skönt att det bara är tre dagar kvar men jag kommer nog sakna det lite ändå.

Jag längtar så himla mycket tills måndag morgon! För då kommer jag och William fram till Ånäset där min moster och kusiner bor. Vi åker på söndag kväll men kommer inte fram förns på morgonen efter för vi ska åka buss och det kommer ta typ 9-10 timmar. Lite smådrygt sådär men det är det verkligen värt det! Hoppas vi får bra väder för annars blir jag sur! Hehe, nej men det var dåligt väder hela veckan förra årewt också när vi var där, så det skulle vara kul att få se min gamla hemstad (Skellefteå) i lite solsken.

Nej, nu ska jag prova mina nya träningskläder som jag fick igår. Fick ett par springbyxor och matchande tröja och joggingskor av mamma och Mårten. Tack Tack!! Sen kom även katalogen med spexfotona igår, så himla roligt att kolla på alla. Ska ta en bild på vårt foto så får ni se!

Hörs sen!


Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0