En dag på stan med Bella

Heej alla glada!

Hur står det till? Här är det bara fint men jag börjar känna mig lite trött efter att ha varit igång sen nio imorse. Under dagen har jag varit i den stora staden tillsammans med Bella. Vi köpte snygga kläder vi, så nu är det två glada tjejer  som är hemma i Bålsta.

Senare ikväll ska jag träffa Amanda och Rebecka och tydligen har dom bestämt vad vi ska göra (vilket jag inte ska säga nu för då kan allt förstöras....). Det kommer nog bli kuligt. Nej nu ska jag duscha och sen hoppas jag att det blir mat så att jag kan dra.

Hörs sen! Puss

Bilder på dagens inköp:


Blus/skjorta/väst, vad tusan man ska säga, 199:- H&M
Kort 3/4 tröja, Weekday 150:- (REA)

Ring, Indiska 59:-

Och dagens outfit


Lagom chilligt för en dag på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0