Ett stort grattis till världens bästa lillebror!

Ja, idag fyller min underbara (men även förjävliga ibland) lillebror 13 år! Hurra och grattis till honom! Och som om inte det vore nog så blir målarna klara idag, dom håller på att göra det sista i vardagsrummet och sen ska dom ta bort allt papper på golvet. Så i helgen blir det att städa för hela slanten, sen har vi äntligen ett hus igen där man kan vara utan att bli helt vit på alla kläder för allt spackeldamm. Ser verkligen fram emot det.

Förövrigt så har det inte hänt så mycket. Igår var största chilldagen. Gick en prommenad på typ 20 min sen var jag bara hemma och degade i röran. Vid halv 6 åkte jag och Mårten ner till SEB för att fixa ett bankkort. Sen hem igen och inte göra något alls. Ganska skönt ändå.
Vi får se hur uppdateringen blir idag. Antagligen så börjar jag städa redan när målarna har dragit och det lär ta ett tag, sen ikväll blir det firande. Men ha en skitbra dag hur som helst.

Puss


Så söt! Älskar dig bror! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0