Förstår du vad jag säger så förstår du mig, förstår att jag vill veta om jag är älskad av dig

Shulululuu!

Äntligen är jag klar med mitt rum! Det tog vääääldigt lång tid att bli klar men jag var tvungen att ta en paus för att äta lunch också + att jag tog en paus på typ en timme då jag inte gjorde ett piss, bara låg i sängen och lät tiden fördriva innan jag insåg att det var lika bra att fortsätta så att jag kunde bli klar någon gång.
Precis när jag var klar så var middagen också klar så nu är jag mätt igen. Det blev omelett, skit gott var det!

Nu ska jag se om jag kan få tag på Rebecka, hur nu det ska gå för jag är alone in the house så jag kan liksom inte ringa... Får hoppas på att hon sätter sig vid datan snart!!

Aja, önska mig lycka till med detta så hörs vi senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0