M dada, let´s go!

Godmorgon folket!

Nu har trollet (dvs. jag) vaknat till liv och jag har även fått i mig lite frukost så nu känner jag mig lite som en människa igen.
Igårkväll då jag va med Rebecka så gick vi först och köpte glass på pia. Det var väldigt gott må jag säga! Sen gick vi utan att riktigt ha någon aning om vart vi var på väg. Tillslut så gick vi till Lucas och smög på honom och Olsson. Vi va riktigt bra då för vi stod typ precis bakom dom utan att dom märkte något. Där stannade vi en stund och kollade när dom algade en cykel, som dom typ inte ens lagade? Sen åkte vi buss till centrum för att sedan gå hem till mig igen och så åkte Rebecka hem. Kul kväll elle hur!? Haha, nej men det var det. Shit vad vi garvade! Det är det enda som räknas.

Nu är det dags att borsta tänderna. Ha det gött! ;)
Puss /R

Här skulle det vara en "dagens outfit" bild men jag fick inga bra bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0