Man down

Godermorgon, godermorgon både herre och fru....

haha lite fel kanske att börja inlägget med en jullåt precis såhär i början av sommaren? Men det skiter jag fullständigt i. Hur som helst så hade jag väldigt mysigt och trevligt igår med mina små flickor. Vi gock som sagt till Lucky House och åt riktigt god mat som avslutades med en ännu godare efterrätt. Efter det gick vi till Amanda igen och där började vi skriva en mindre seriös låt. A spelade gitarr och vi alla sjöng, det lät väldigt....... vackert.... ;) Vid elva ungefär trallade vi hemmåt mot mig, jag va så himla trött asså! Sen fortsatte de andra två små flickorna hem till R.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har skickat ett sms till Nattha nu och hoppas på svar.
Hoppas ni får en bra dag i alla fall.

Puss /Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0