My heart is like a disco drum

TjabbaTjenaHallå!

Hur mås det? Här är det bara bra. Känner mig fortfarande lite trött men jag kommer nog igång snart. Jag ska i alla fall städa mitt rum idag och sen kanske jag drar ut på en joggingtur. Det var typ 1½ månad sen jag tränade ordentligt så jag börjar känna lite ångest... Får alltid det när jag inte har tränat på ett tag. Hur som helst så får vi se vad som händer ikväll. ÅÅåååh, jag hatar att inte ha någon mobil!!!!!! Jag känner mig helt utskärmad från omvärden! Det är inte alls kul vill jag lova. Men snart börjar jag jobba (på måndag) och sen får jag mina pengar och då ska jag köpa en ny. Typ bara 1½-2 månader... Men jag ska beställa ett nytt sim-kort idag tror jag så då kan jag ta en av mammas gamla mobiler så länge. Jag ska till och med göra det nu!

Ha en toppen dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0