Promenad som leder till poolbad med fina vänner

Hej där!

Kom hem för bara en liten stund sen. Bella hämtade upp mig på moppen och så åkte vi till Shannon. När vi kom dit så började vi på en gång gå en promenad, en väldigt skön och välbehövlig en! Vi gick runt Hagviken och tillbaka. Sen hoppade vi direkt i badkläderna och ner i poolen för att svalka oss och jag skojar inte när jag säger att det först stack i mina ben för det var så jädra kallt! Men jag vande mig och vi spelade lite volleyboll. Efter en stund blev det lite väl kallt så vi gick upp och satte oss i solen och stekte på, åt glass och snackade massa. Hur avslappnande som helst.

Vad som händer nu är ett frågetecken. Men vi pratade om ifall vi skulle dra ihop ett gäng och typ cykla till vattnet någonstans ikväll och känna sommarlovet närma sig med stormsteg. Det är ju bara 5 dagar kvar!! Längtar!!!!!

Ha en bra fortsatt dag! Puss

Typ sommarlovet mellan 6 och 7. Så sjukt söta!! :D

Kommentarer
Postat av: Theodorzara

I really enjoyed my visit. A great site

2011-11-16 @ 11:20:31
URL: http://theodorzara.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0