Put your hearts in the air

TjaTjaTjaTja!

Hur mår ni? Jag mår bra. Vaknade vid 11 hemma hos Erika och en stund senare gick vi ner och käkade frulle. Efter det gick vi tillbaka till sängen och kollade på She´s the Man, så himla rolig film! Sen kollade vi på tv en stund. Senare efter lunchen så började vi sminka varandra och jag kan inte direkt skryta med att vi blev fina.......hehe. Ni får se bilder senare när jag fått dem av Erika. När vi hade tagit dom fula bilderna så gick vi in och tog bort sminket och sen började vi om från början fast då gjorde vi oss fina istället. De bilderna får ni också se senare.

Igårkväll då.. Det började med att jag, Erika och hennes brorsa gick till en kompis till honom. Där grillades det, om man ville, och så pratade vi och lyssnade på musik. Vi gjorde inget särskilt, bara tog det lugnt liksom. Efter en timme ungefär kom Shannon med hennes pojkvän och hans brorsa och en kompis till också, kul. Då fick jag även tillbaka mitt halsband som Shan lånade av mig för typ två år sedan.... Hehe.
Vid halv ett - ett ungefär började vi gå hemmåt. Kom väll fram vid halv två och då hoppade jag och Erikis ner i badtunnan, så sjukt skönt!

Nej, nu måste jag gå och käka innan mamma blir arg. Ha det bra! Puss

Coola tjejer i Italien förra året!

Kommentarer
Postat av: Åsa Arnehed

Hej hej vad rolig dina inlägg verkar. kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer. :) Ha en bra dag =)

2011-06-27 @ 12:37:29
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0