Så jäkla nervös!!

Godmorgon!

Asså herre gud vad är det med mig?!?!?! jag är nervös för skolavslutningen!? Jag har typ värsta klumpen i magen och känner mig nästan inte ens glad :O Jag tror att det är för att jag börjar inse att det här är sista gången vi står där tillsammans som en klass. Det kommer gå bra Ronja, det är ju inte sista gången vi träffas i hela livet, vi bor ju i samma ort ändå. Nej, nu ska jag tänka possitivt!

Nu är det 40 minuter kvar tills jag ska vara hos bella. Vi ska åka/cykla tillsammans vet inte vad det blir än men ska i alla fall vara där lite innan halv. Jag har gjort klart smink och lkäder, nu är det bara håret kvar. Mamma gjorde en inbakad fläta på mig igårkväll så det kommer vara vågigt. Och så ska jag gå utan att ramla i mina skor, det är fasen det mest pinsamma som kan hända! Visst jag har gått i dom ganska mycket hemma men vi har ju inte direkt grus inomhus... Aja, det går säkert jättebra! :)

Nu ska jag göra mig klar. Hörs sen!


Såhär ser jag ut just nu då håret inte är fixat än

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0