Sista dagen för alltid i grundskolan är nu avklarad

Hejhej!

Gud vad konstigt det känns! Att lämna alla böcker, lämna skåpnyckel, allt ska tillbaka för nu kommer vi aldrig mer komma tillbaka! Det ska bli så jäkla skönt samtidigt som det kommer vara hur tråkigt och jobbigt som helst! Så himla jobbig känsla verkligen. Menmen, det är en skolavslutning och bal också innan allt är över på riktigt. Ser verkligen fram emot morgondagen!! Kommer bli så himla kul! :D

Förutom att tiden på Futurumskolan är över så har det inte hänt så jätte mycket. Igår var det stockholmsdag, då gick vi i gamla stan på stadsvandring och svarade på frågor ( och så fick min grupp vinka till vår snygga prins Carl-Philip!!!! :D det gjorde vår dag typ ;) ) Sen gick nästan hela min klass på grönan. Himla kul var det tills det attt jag tappade min mobil i någon karusell och jag har fortfaradne inte fått tillbaka den. Så om det är någon som har ringt eller sms:at utan att ha fått något svar så är det därför. Jag kan säga att det enda jag tänkte på sen var: FML!!!!! Men jag ska ringa nu och kolla om dom har hittat den. HOPPAS!

Nej, nu ska jag ringa det där samtalet sen ska jag åka och hämta balklänningen.
Hörs när vi hörs!  Puss


Ungefär såhär ledsen känner jag mig just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0