Snart.... snart helg

Tjenamors!

Hur har ni det? Här är det i alla fall Ok. Det kunde ha varit bättre men det kunde även ha varit sämre. Imorgon är sista dagen jag ska jobba den här veckan (jag vet att det är midsommar, det är sjuuuukt drygt!!! men jag kunde inte ta igen det på något annat sätt...) vilket är väldigt skönt! Sen blir det hem och fixa sig för att sedan träffa vänner. Jag ska, som det ser ut nu, träffa Erika och kanske om några av hennes kompisar skulle vara med. Trevligt trevligt. Annars får jag väl följa med familjen till en kompis och fira, vilket inte låter lika kul om ni frågar mig.

Nej, nu ska jag gå och sova, måste ju trots allt gå upp halv sju. Ha det så bra!

Puss /Ronja

Svensk midsommar när den är som bäst! Familj, släkt och vänner vid vattnet med sol och skön musik. Hur underbart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0