28 maj - i Turkiet

Hej pa er!

Hur har ni det hemma i Sverige? Har ar det i alla fall hur bra som helst! Vi har haft stralande sol de tva forsta dagarna och idag pa formiddagen sen har det varit varmt, men blasigt och vi trodde nastan att det skulle borja regna men det ser ut att vanta tills inatt med det som tur ar. Som ni marker kan jag ınte skriva... ja nu kan jag ju inte skrıva det heller hehe, men de tre sista bokstaverna i alfabetet plus att det ar massa konstiga bokstaver sa jag ar ganska forvirrad maste jag saga.. ;) I alla fall sa har vi shoppat loss idag. Jag har kopt en klanning, en parfym, smycken till balen och tva armband till mig sjalv och sen har jag aven kopt nagot till A, R och E. men vad sager jag inte! Mohahaha!!!! Nej, nu ska jag leta upp mamma och marten innan middagen.

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0