4 dagar kvar!!!!!!!!!

Tjoooo alla coola!

Hur har ni det? Jag har det fett bra med sol och dunkmusik. Så jäkla underbart!

Under hela förmiddagen och fram till tre ungefär har jag stått i batcafét. Det gick MYCKET bättre idag än förra veckan kan jag säga. På hela förra helgen fick vi in typ 900 - det vi hade handlat för och IDAG fick vi in lite mer än 1000 kr - det vi handlade då men ändå det är fortfarande ganska mycket mer.

Just nu sitter jag med mina nya skor på mig för att töja ut dom till avslutningen så att det ska bli lättare att gå i dom. Det är ungefär 8-9 cm klack och jag är inte så jättevan att gå i klackskor så jag måste även vänja mig vid det, hehe.

Nej, nu ska jag hjälpa mamma med tvätten och sen ska jag göra något... Ikväll ska jag iaf vara med Amanda och Rebecka, vi får se ifall några andra ska vara med också.

Ha en superbra lördag! Puss /Ronja

SötShan igår på orienteringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0