ÄCKELSKOLA!

Hej!

Jag är verkligen på sämst humör efter att ha fått prata med rektorn och fått skäll för något jag inte ens har gjort. Och när han inte ens vill lyssna på vad jag har att säga så lackar jag ur!

Förutom det lilla tråkiga som hände idag har det vart en ganska bra dag. Först nationella i matte (IG här kommer jag!!!!!) det gick verkligen så j**********vla dåligt! Efter det var det rast i typ 1½-2 timmar, dom spenderades ute i solen. Vid elva var det lunch och sen satt jag i bildsalen i två timmar och målade sen var dagen slut. Ändå chill.

Nu ska jag chilla lite sen halv fem ska jag ner till hallen för att träna barnen och sen ha egen träning. Sista träningen innan tävling så nu måste jag KÖTTA!

Puss och hej, leverpastej ;)

Jag längtar till sommarlovet!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

Enligt barnkonventionen (stavning lite osäker) har du rätt till åsikter och bli tagen på allvar samt att du ska bli hörd. Å andra sidan så är Sverige sämst på detta.



Lärde jag mig i måndags :P

2011-05-11 @ 23:01:43
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0