Äntligen......

Äntligen lite lugn och ro! Har inte haft en lugn stund på hela helgen men nu äntligen är den här. Och hur najs är det inte att vara ledig imorrn? Typ ........................................... SÅ najs!

Jag orkar inte berätta så noga vad jag har gjort i helgen men sammanfattningsvis har det sett ut såhär:

Fredag:   Skola - hem - tillbaka till skolan och fixa iordning - disco för dom mindre - hem och sova.
Lördag:   Upp vid nio för att åka till båtklubben - Stå i båtcafét några timmar - hem och käka lite snabbt - cykla till bioborgen där det är Rocky Steps (en danstävling) för att vara med barnen - hem och sova.
Söndag:  Upp vad åtta för att än en gång åka till båtklubben - stå i cafét där igen - åka direkt till ishallen för gympatävling - hem och äta, duscha och nu, NU, äntligen, VILA!

Nu förtjänar jag verkligen en skön nattsömn, tycker ni inte? Hur som helst så ska jag gå och läsa nu (om jag orkar) och sen sova. Hoppas eran helg har varit bra?

Puss /Ronja

Photo by Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0