Can´t get you of my mind

Hej på er!

Idag har jag vart fett köttig! Jag och Emelie möttes vid halv 12 och kvart i tolv var vi i vibyspåret för att orientera (inte frivilligt utan för att jag låg efter). Vi gick i 2½ timme i den jävla skogen och letade! Nu ska jag fan ha MVG i idrott annars ska jag klaga! Jag har fullt med rivsår på benen också.
När vi var klara gick vi till Emelie och tog en bit äppelpaj, en välförtjänt bit. Sen gick vi ut och la os i solen en timme. Så grymt skönt.

Nu ska jag plugga svenska och sen ska jag gå ner till hallen men jag tror inte jag ska träna idag. Jag måste verkligen plugga så jag går bara dit för att vi ska prata om lite saker..



Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0