Give me everything tonight

Hej!

Shit vad jag har sooovit idag! Vaknade först vid nio och då så käkade jag lite godis och typ halvsov sen vid 12 gick jag ut och joggade. Denna gång blev det fyra km sen höll jag på att spy, hade ju bara ätit godis och druckit ett halvt glas vatten på morgonen. När jag kom tillbaka tvingade mamma mig att äta fast än jag inte ens var hungrig.... Men annars hade jag nog inte mått så bra nu, om ni förstår vad jag menar? Sen har jag sovit fram tills nu. Sjukt skönt!

Ikväll är det träning så jag måste tagga till! Det är inte långt kvar till tävlingen nu och jag måste sätta mina varv.
Nu ska jag gå och...... ja vad ska jag göra? Kanske fixa något att äta så att jag orkar..? Det låter ganska bra.

Hörs sen! Puss
Lycka till idag Amanda! Jag vet inte om det har börjat än men hoppas det går bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0