heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg :D

Tjenamittbena!

Nu är det äntligen fredag och helg!!!! :D Inte för att veckan i sig har varit speciellt jobbig det har ju inte funnits några lärare typ så vi har haft håltimme men jag har ändå längtat som en tok! Ikväll ska jag vara med Rebecka. Det kommer bli mys för hon är så kulig att vara med! :) Imorrn fyller min mamma år också. Det ska vi fira med tårta och gäster och ja så som man brukar fira att någon fyller år, hehe. På dagen imorrn ska jag och Shannon pallra oss till Vibyspåret för att orientera. Det är INTE frivilligt om ni tror det men båda ligger efter för att vi inte är så bra på att läsa kartor så då måste vi ta igen lite.

Nu måste jag ta fram och börja med middagen. Ha det suuuper bra!
Puss /Ronja

Dagens bilder:

HAHAHA!
Ni gör min dag brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0