It´s like im the one you love to hate

Tjo mannar!

Hur e läget ba? Jag mår skitbra för min dag har vart så himla bra! Den började med friidrott nere på gröna dalen sen vidare upp mot skolan för att skriva det nationella provet i franska - hördelen. Jag tyckte verkligen att det gick pissdåligt för jag missade ganska många saker men ändå lyckades jag få VG. HURRAAAAAA för mig!

Om en halvtimme ungefär ska jag ner till centrum för att möta Amanda och Rebecka sen ska vi vidare till BCJF (tror jag?) där det är utdelning av sommarjobb. Hoppas att jag får ett! Det skulle verkligen vara skönt att ha, lite jobbigt också såklart att jobba på lovet, men vad gör man inte för att få lite cash liksom?  Ni får ha en bra fortsatt dag. Hoppas att vi slipper regnet idag!


BARA EN VECKA KVAR NU!! :D

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0