Keep on dancin' til the world ends

Heeeeeeeeej!

Hur har eran dag varit? Min har vart ganska bra. Hela förmiddagen skulle alla nior på hela skolan vara i stora gympahallen för att dansa vals, bugg och foxstrott. För min del gick det väldigt bra faktiskt. Det var ju inte speciellt svårt (tycker jag) eftersom att vi har dansat alla dom danserna på idrotten förut.
Efter lunch var det först eget arbete i en timme och sen elevens val i ytterligare en timme. Och jag skojar inte när jag säger att jag inte gjorde något vettigt under dom två timmarna. Kunde lika gärna ha gått hem, men nej det fick man ju såklart inte...   Efter skolan sov jag ganska länge sen har jag bara läst. Väldigt chillat och väldigt skönt.

Nu ska jag lägga mig i min mjuuuuuka och sköööööna säng och läsa lite till och sen ska jag sova.

Puss

HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0