Ma chérie

Tjena mors!

Herre gud jag tror jag dör! Det är så himla mycket plugg nu! Jag satt och pluggade i typ 1½-2 timmar efter skolan idag sen orkade jag inte mer och då gjorde jag bara engelska och hemkunskap... Men snart åker jag så jag ska inte klaga. Juste, mamma hämtade våra pass idag också. Asså jag dööööööööör, jag är så jävla ful på bilden!!!!!!! Det är helt stört! Jag ser ut som en tjock val som är påtänd! Aja, den visas ju bara för vakterna på flygplatsen och antagligen kommer jag inte träffa dom igen.

Nej, nu ska jag kolla klart på Gossip Girl och sen göra mig klar för att sova. 

Simma lugnt /Ronja

Kommentarer
Postat av: Diana

haha då ska du se mitt pass, jag ser ut som en uppblåstbar ko med flätor :P man blir bara helt enkelt inte snygg på passet..



nu skulle jag skriva nå mermen det försvann..jo, just ja.. go gossip! :D

2011-05-21 @ 00:26:56
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0