Nationellt prov

Tjenaretjenare!

Hur har dagen varit? Min har varit väldigt chillig med endast två lektioner varav en var ungefär lika lugn som håltimmarna. Sista lektionen var det franska och det va dags för nationella igen, skrivdelen. Jag hoppas verkligen att det gick bra, det kändes ändå helt ok. På förra (läsförståelse) fick jag TRE poäng från mvg...................... Surt! men jag är glad ändå! :) Nu ska jag plugga matte för imorrn är det nationella igen. Jag orkar inte!!! Där kan jag lova att jag kommer få så jäkla dåligt resultat så...... nej jag vet inte, men det kommer verkligen inte gå bra.
Efter pluggandet drar jag ner till hallen för some träjning.

Pöööss!
HAHA Shannon!!
Vart tog sommaren vägen?!?! Man blir ju deppig ju! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0