Om du inte kommer över hindret kryp under det

Hejhej!

Har dagen varit bra? Det har min, definitivt! Trots en lång håltimme som var ovärd att vara kvar i skolan på för att sen har EN lektion så har det varit vääldigt najsigt med mina fina vänner. Jag har inte mått såhär bra på länge. Det känns så himla bra! Juste! hur gick nationella? (ja, ni som går i nian som va tvungen att sitta där idag igen.......) Det kändes helt ok i början men sen vet jag inte. Jag gissade bara på typ två eller tre tal. Men det får gå som det går, helt enkelt.

Ikväll måste jag plugga So. Har prov imorrn. Känns ju lagom kul... Meeeeeen som vanligt har man inget val så det är bara att sätta sig. Nej, nu hörni, ska jag flytta mitt ass från denna plats till soffan.

Puss /Ronja

Första gången!! ändå ganska bra, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: wENDY

Vadå för prov??!!??! Inget so prov imorgon hörrödu!

2011-05-05 @ 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0