Turkey next!

HEEEEEEEEEEJ!

Dom flesta av er är säkert i skolan/på jobbet nu men ja ni får läsa när ni kommer hem. Nu är det i alla fall inte långt kvar till vi åker. Jag längtar som tusan och jag har även fått lite resfeber. Men jag är ändå stolt för jag har hunnit med väldigt mycket igår och idag. Igår efter skolan åkte jag till centrum och köpte bikini, skrev uppsats och pluggade till engelska provet, idag har jag skrivit provet på morgonen, gjort klart en hkk-uppgift och lämnat in den, packat och städat i mitt rum. Det känns väldigt bra faktiskt. Nu är jag dock väldigt hungrig, sicken tur att vi ska äta lunch snart.

Det kommer inte bli jättebra uppdatering under veckan, men Mårten ska ta med den lilla datorn så jag kanske kan slänga in ett eller två? :)

Nu blir det att kolla så att allt är packat. Ha en bra dag och vecka!

Puss /Ronja

J´aime le mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0