Untitled

Hej på er!

Hur har eran tisdag varit? Min har vart ganska chillig. På heemkunskapen skulle min grupp göra Mormors äppelhattar (jag dog lite smått när jag hörde namnet!), det var små kakor med rivna äpplen blandat med kanel och något annat, helt Ok faktiskt. Sen fick vi smaka vad dom andra hade gjort också så jagär ganska mätt nu..
Jag ska försöka plugga lite No nu och sen so också men jag är så himla trött så jag vet inte om det kommer gå så bra. Det kommer antagligen sluta med att jag somnar med boken i händerna som vanligt? ;)

Nej, nu ska jag ta tag i saken och göra vad jag måste, det är trots allt bara en vecka kvar tills jag åker! :D hehe

/Ronja

Ändå bra bilder för att vara med mobilkameran!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0